Tworzenie stron internetowych to współcześnie jedna z najefektywniejszych dróg dotarcia do nowego klienta czy odbiorcy, ale na zaistnienie w sieci. Dlatego też strona internetowa powinna być funkcjonalna, estetyczna i intuicyjna, bo stanowi wizytówkę firmy. Jak wynika z badań, strona internetowa, a konkretnie jej wygląd to jeden z fundamentalnych elementów, na które Twój potencjalny odbiorca zwraca uwagę. Dlatego dołożymy wszelkich starań, by strona, której pragniesz była oryginalna, a przy tym odpowiednio wyeksponuje i pokaże Twoje usługi czy produkty. Zapraszamy do dalszej części, byś dowiedział się jak pracujemy.
RESPONSYWNOŚĆ
Z każdym rokiem przybywa urządzeń mobilnych, czyli telefonów, tabletów. Responsywność polega na dostosowaniu układu Twojej strony do tych urządzeń. To ułatwia wyświetlenie strony na mniejszych ekranach, a obecnie coraz częściej w ten sposób przeglądamy strony czy dokonujemy zakupów.
INTUICYJNOŚĆ
To dzięki niej odbiorca może szybko i bez problemów znaleźć to, czego szuka. Nieintuicyjna strona szybko zniechęci do pozostania na stronie i szukania potrzebnych wiadomości. To niestety znacząco wpływa na niską efektywność strony internetowej. My zadbamy, by Twoja strona była przyjazna i przyciągająca dla odbiorców.
CMS
To system zarządzania treścią, który musi być przejrzysty i intuicyjny, by z łatwością dokonywać kolejnych aktualizacji strony internetowej. Wspieramy Cię również w tym, dobierając i dopasowując CMS do Twoich potrzeb.
OPTYMALIZACJA
To coś, czego nie widać. To bardzo ważna funkcja każdej strony www, dająca wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania stron internetowych.
2. Twój biznes potrzebuje naprawdę dobrej strony - dlaczego?
Rozpoznawalność marki – estetyczna i przystępna strona internetowa to forma, w jakiej wychodzisz do klienta czy odbiorcy ze swoją stroną. Kiedy użytkownik również jej szuka, znajdzie na pewno w internecie, ponieważ dzisiaj wszystko dzieje się w sieci i mediach.
KREOWANIE WIZERUNKU
Kreowanie wizerunku – to uzupełniające elementy strony, takie jak na przykład blog czy aktualności, które budują pozytywnego wizerunku Twojej firmy. Materiały, jakie tu zamieszczasz, możesz aktualizować z dowolną częstotliwością. Stanowi to również wizytówkę biznesu, co następnie przekłada się bezpośrednio na wizerunek w sieci.
ZAUFANIE
Zaufanie – użytkownicy są bardzo ufni w stosunku do informacji znalezionych w sieci. Dlatego musisz pokazać się z jak najlepszej strony i udowodnić, że z Tobą warto robić interesy.
PREZENTACJA OFERTY
Prezentacja oferty – obecny klient bardzo różni się od tego, który był jeszcze kilka lat temu. Teraz nasze życie nabiera tempa, zakupów dokonujemy w sieci, dlatego daj poznać się zanim Twój odbiorca skontaktuje się z firmą.